ΑΛΛΑΓΕΣ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ: Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι αυτό που θα θέλατε ή κάνατε κάποιο λάθος στην παραγγελία, έχετε δυνατότητα αλλαγής εντός 14 ημερών. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχει ανοιχθεί η συσκευασία τους. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει η απόδειξη αγοράς.
Για την πραγματοποίηση αλλαγής μπορείτε να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά μαζί μας. Θα σας ζητηθεί να τοποθετήσετε το προϊόν σε κατάλληλη συσκευασία, όπως σας στάλθηκε, καθώς και τα έξοδα επιστροφής προς την εταιρεία μας, τα οποία είναι 4€. Στη συνέχεια κατόπιν της επικοινωνίας μας θα σταλεί κούριερ να παραλάβει τον φάκελο και να σας παραδώσει την ίδια στιγμή νέο φάκελο με το προϊόν που επιλέξατε. Η αξία του προϊόντος με το οποίο θα γίνει η αλλαγή θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ίση με της αρχικής αγοράς.
Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή φθορά, αυτή θα πρέπει να αναφερθεί εντός 3 ημερών από την παράδοση του δέματος. Στη συνέχεια κατόπιν επικοινωνίας μαζί σας, συμφωνούμε είτε αλλαγή, είτε επιστροφή χρημάτων.
Στην περίπτωση που αγοράσατε ένα προϊόν (μη ελαττωματικό) και θέλετε να το επιστρέψετε, μπορείτε να το κάνετε εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής (ευρωπαϊκή οδηγία). Τα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί. Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (είτε μας κάνετε αποστολή με δικά σας έξοδα πληρωμένα σε εταιρεία κούριερ, είτε κατόπιν συνεννόησης στέλνουμε εμείς κούριερ με κόστος 4€, το οποίο αφαιρείται από το προς πίστωση ποσό). Στη συνέχεια, θα σας επιστραφεί το πλήρες ποσό που καταβάλατε κατά την αγορά του προϊόντος, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Εάν πληρώσατε μέσω PayPal τότε η πίστωση του ποσού θα γίνει στον λογαριασμό σας στο PayPal από όπου πληρώσατε. Παρακαλούμε επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας.
Στη σπάνια περίπτωση που λάβατε προϊόν διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε (βάσει του επιβεβαιωτικού email της παραγγελίας σας), δεν επιβαρύνεστε με κανένα έξοδο και δρομολογούμε άμεσα την αντικατάσταση του προϊόντος με το σωστό.
Για αποστολές Κύπρου, η διαδικασία αλλαγής θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον πελάτη.